Alla inlägg den 26 februari 2011

Av mia rohlin - 26 februari 2011 10:38

Minimi´s egna tyger

Ååh,jag är så glad:)

Äntligen har jag hittat det bästa sättet att tillverka mina egna tyger i min egen design( tunt fint tyg).
Det är såå kul - för jag har drömt om länge att kunna ha en hel kollektion som bara är min.
Nu har jag både tapeter,vissa miniatyrer och nu även tyg *jiippii*

Tygerna kommer jag att ta med mig på miniatyrmässan i Stockholm nu i mars som en nyhet.
Här kommer ett prov på Minimi´s Grönros som jag har klätt på en Shabbymålad stol och pall.


     


och här kommer några bilder på olika tyger

Färgerna är inte riktigt som de ser ut i verkligheten.Min kamera vill leva sitt eget liv:/
     

Ha en bra dag!

Idag blir det gäster här hemma   ,så nu blir det till att städa   och imorgon så är det nog så här   

Mia

Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards