Alla inlägg den 12 juni 2011

Av mia rohlin - 12 juni 2011 19:14

Lantlig Inspiration


Nu har jag inte skrivit på ett tag,jag skadade mig i Turkiet och bröt mitt ben på 3 ställen,opererades och går gipsad ,så efter en hel del soffliggande har jag börjat få energin tillbaka:)

Webbutiken är stängd tom. 5/7 och när den öppnas igen kommer jag att ha gjort en hel del förändringar...
Tack alla ni som skrivit,ringt och stöttat mig den sista tiden och...Kerstin - tack för den underbara blombuketten.


Idag fick jag besök av Caroline och Birgitta som åkt långväga, och Caroline upptäckte att hon kunde specialbeställa handdukar av mig efter sina önskemål,och medans de var i butiken snickrade jag ihop några handdukar och...jag hoppas jag kommer kunna få charma till mig ett Lusthus av henne ( tar nog ett år,men då hinner jag nog klart med mitt fina hus som hon gjort).


Caroline Dahlgrens Lusthus 2011

 

Carolines dockskåp - 4 rum

 

Lantlig dröm

Nu när jag har haft tid till att fundera ut nya mönster,så gjorde jag tyg,kuddar,sängkläder i den stil som jag älskar - Blått och vitt.
Dessa kommer att finnas i webbutiken efter nyöppning.

   

Fler kuddar
     

Och mitt fina randiga tyg i soffan
(Caroline snodde de små kuddar som hör till så jag har lagt dit en annan)

 

Miniatyrmama


Lite inspirationsbilder - Lena har gjort helt underbara saker:)

     



Tävling - som skulla ha avgjorts i slutet av April

Jag kommer att lägga upp alla förslag här i Bloggen denna vecka - så får ni rösta...


Kram så länge
Mia


Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards