Alla inlägg den 11 juli 2011

Av mia rohlin - 11 juli 2011 14:24

Fransk lantstil/shabby chic


Jag har inte skrivit på några dagar - har haft fullt upp med en specialbeställning och så har det varit världens största "raggarbil träff" i Västerås.

En kund ville ha blåvitt i sitt skåp - så detta blev resultatet *hoppas hon blir nöjd*.
   


Lillebo

Jag har gjort några småförändringar i skåpet - bytt plats på tallrikar för att de ska synas bättre,gjorde några kokböcker,stoppade i nyplockade grönsaker från trädgårdslandet och målade 2st kockumburkar blåvita

 


 


Så har jag gjort kökskrokar till handdukar

 


Några bilder på Hur Lillebo ser ut just nu...
           

Idag ska jag göra några fler blommor - det var ju så skojsigt!
Och...så ska jag förbereda webbutiken för nyöppningen i morgon,jag kommer att göra stora förändringar med den from augusti.

ps. Nu finns golvet som jag har i Lillebo att köpa i min webbutik:)


Ha det så gott så länge
Mia

Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards