Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av mia rohlin - 16 oktober 2011 22:57

Kom hem ifrån Bordeoux - Carbon Blanch/Frankrike i måndags kväll:)

Var i Frankrike med mitt arbete och utbytte erfarenheter och ideér med 4 länder - ett projekt.
Är helt slut! Vi fick ca.2,5 timmar ledighet på hela tiden och hann knappast med att tvätta håret på hela tiden.
Men...vi fick se massor,äta Anka i alla olika former,åka flodbåt,äta middag på ett slott med Carbon Blanch borgmästare,se en Fransk flodråtta( lika stor som en katt),besöka förskolor och skolor,stadhus,fortbildning m.m
         

Fick med mig en del från en vinlåda - som jag ska göra en miniatyrlåda av:)



 



Nästa helg ska jag till Agneta(Skala minimal) och ha dockkurs - karaktärsdockor.
Har inte gjort någon docka på länge,så jag måste göra en i veckan för att se om jag fortfarande har rätta knycket...
 


Clas och jag tar en liten "minisemester" och lyxa till det med att bo hotell i Stockholm från fredagen - söndag.

Helgen efter det är det Stockholms miniatymässa och vi tar endast med oss varor som är utgående ur vårt sortiment.


NYHET 


Nu kan du göra egna kuddar,tyger,gardiner,mattor m.m,på samma vis som jag gör.
Säljer lösa tygark - för att skriva ut på en bläckstråleskrivare.

Klicka här för att komma till webbutiken och läsa mer.


 


Och så lite nya kuddar och en löpare...

 

   

Ha det gott och glöm inte skicka bilder till mig på juliga miniatyrsaker:)
Mia




Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards