Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av mia rohlin - 30 oktober 2011 18:22

Miniatyrmässan i Stockholm


Idag var det höstens miniatyrmässa i Stockholm.Clas,Annsoue(Sannas pojkvän) och jag startade tidigt - tur var det att vi fick en timma gratis:)
Som vanligt arbetade jag sent in till småtimmarna och just nu när jag skriver är jag övertrött - kan inte koppla av!
Vill passa på att tacka alla härliga miniatyrister som besökte vårt bord.Då det var högtryck pga av att vi sålde ut större del av vårt gamla sortiment kanske jag missade att prata med någon och vi hann heller inte ta några kort tyvärr...

Saknade Agneta - Skala Minimal  



Men några inköp lyckades jag med:
små små underbara klädnypor 0,6cm + formar gjorda av Mirka Salonen - Findland
Dessa ska jag ha i klädstrecket utanför torpet Lillebo.
Tyvärr gör bilderna inte sakerna jag köpt rättvisa,då jag fotat med min mobil i mörker.


 



Keramikkrukor av keramikern Carol Mann från England
 


Julblommor tillverkade av Sigrid - kommer jag att sälja i webbutiken

 


Några finfina saker från PiaMaria - Mums!



Köpte en väska av Lena.Janegren - Miniatyrmama.Den passar bara så bra i sovrummet - Lillebo
 



Ja, det var nog det jag hann med att handla,men har nu målat klart Sigrids blomma,gjort en trälåda med Bordeoux vin logga.
     


Nej nu känns det som grus i ögonen...sov gott folks!



Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards