Alla inlägg under maj 2012

Av mia rohlin - 13 maj 2012 15:50

Hej

ja,det går några dagar eller så mellan varven innan jag hinner uppdatera bloggen.
Efter Farum har det hänt massor...
Clas och jag har blivit utan barnboende - Sanna har flyttat,men Josephine är hos oss iallafall 4dagar varannan vecka,så helt tomt är det inte.
Ikväll kommer Sanna hem med sin"nya" vän:)...vi ska grilla,och Clas är iväg och storhandlar medans jag sitter här och skriver.
Han är nog lite nervös tror jag *s*
Sanna - alltså vår gemensamma dotter,har flyttat till världens sötaste 1:a mitt i Västerås,och gissa hur hennes stil i inredningen går*hehe* Shabby såååå klart!


Nog om mitt familjeliv:
Efter Farum så har jag fått massor med respons från Europa.Så kul! Både nya kunder och andra kontakter.
Blev erbjuden häromdagen att komma till Tyskland - personlig inbjuden till mässan 1zu12 nu i Juni,men kan såklart/tyvärr inte åka.
Hoppas man är välkommen nästa år istället.
Jag har också börjat sälja Wholesale( som producent) - till andra återförsäljare, både i Sverige och snart i Europa.

Webbutiken
Jag har lagt ut massor med nyheter.
Fler kommer under våren...
Här är ett litet urval.
     


Har lekt litegrann idag- det blev en liten Tilda katt.
Mjau!
Hon ska få bo i mitt fina Lusthus som Caroline har gjort.

Bild nr 2 är en Tildakatt i skala 1:1,som jag gjort den lilla efter.
Hon sitter på bilden,men hänger på min vägg i badrummet.
Min lilla katt är söt på bild,men så mycket sötare i verkligheten:)
     


Ha det gott så länge!
Mia 

  
 


Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards